Musicaaaaaa


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Poema dedicat a na Monika "Timiditat"

on 23:48


(Poema dedicat a la Mònica Frývaldová)

La deessa del tim
no és més que la timidesa,
el fugir del centre d’atenció,
el veure el món des de la perifèria.
Les vergonyes són senyores
que s’amaguen sota l’estora
atès què guarden amb molt de caliu
tot allò que es mou per dins, ben viu.
Sóc silenciosa i sibil•lina,
enigmàtica i quasi divina,
regalant sons d’ocarina,
a cada mim, a cada vida.
La meva veu s’escolta per dins.
Millora amb el temps,
com els bons vins.
Breu i temorosa,
al començament.
Clara i amb força,
sempre transparent.
I esclata, amb les rialles,
quan són moltes, les passes.
A treure d’alba.
és quan reneixo,
ja innata.
I és quan em mostro,
amb una besada.
I un camí, en el bosc,
et duu cap a mi.
I de nit,
Arribes a les palpentes
i amb mi, ensopegues.
Els meus ulls són les teves mans.
Et guio per poder arribar.
Allà, on t’espero
Allà, on et trobo a faltar.
Tinc reserves.
Totes teves.
Són elles
Qui t’esperen.

La timidesa és només una prova perquè es traspassin les esferes i es faci un màgic descobriment:
-la meva ànima i ment-

Opinió personal: Jo també pens igual que en Jaume, que a l'institut és tímida i defora no ho és tant. Estàmolt bé el poema, la forma d’explicar la tiidesa m’ha agradat.

0 comentarios:

Publicar un comentario